Vebego Cruciale Schakels (3)

Maak kennis met de cruciale schakels van Vebego Cleaning Services

Vebego Cleaning Services gelooft in meedoen mogelijk maken. Mensen vertrouwen geven. Want als ze dat vertrouwen voelen, krijg je iets bijzonders terug. Onze schoonmakers zijn de cruciale schakels die ervoor zorgen dat we altijd de hoogste standaard van schoon kunnen garanderen. Ontdek de kracht van onze cruciale schakels.

Lees meer

Vliegveld schoonmaak

Reizen beginnen en eindigen op het vliegveld. Eerste en laatste indrukken dus. Vebego Cleaning Services begrijpt de steeds veranderende 24/7 dynamiek van luchthavens. We kennen ook het belang van hygiëne en schoonbeleving voor het resultaat van een vliegveld: tevreden reizigers. 

Dat is precies wat we leveren, met maatwerk vliegveld schoonmaak en aangrenzende facilitaire diensten. En we verbeteren iedere dag. Altijd samen met jou en op basis van jouw behoeften. Dat vinden we great work.

Neem contact op
Werken bij Vebego
Airport Services 1

Meebewegen met passagiersstromen

Een kantoor heeft een vrij voorspelbare basis: je weet ongeveer wat wanneer vies wordt. Op een luchthaven is dat anders. Daar ben je afhankelijk van het passagiersaanbod. Denk je nét de planning rond te hebben, wijzigt er een gate of landt een vliegtuig later dan gepland. Daardoor is het plotseling drukker op andere plaatsen en momenten. Het continu aanpassen van de dienstverlening is dus van het grootste belang om de beleving van schoon op hoog niveau te houden. Dit doen we door het voorspellen van menselijk gedrag en door het vergaren van de juiste data.

Schoonmaken op basis van data

Je kent het wel: het vliegtuig landt en iedereen haast zich naar het dichtstbijzijnde toilet. Meer bezoekers zorgen natuurlijk voor meer vervuiling. We houden de vluchttijden dan ook nauwlettend in de gaten en zorgen dat we daar zijn waar het nodig is. Daarnaast werken we in de sanitaire ruimtes met people counters, sensoren die mensen tellen, en met heat maps die met kleuren tonen waar het druk is. Ook kunnen passagiers ons directe feedback geven, met onze smiley-kastjes genaamd SmileyTouch. Is het ergens druk of ontvangen we ontevreden smileys? Dan gaan we er snel op af.

Beleving van schoon

Technisch schoon is belangrijk, maar uiteindelijk draait het ook om de beleving. Wanneer het erg druk is bij een toiletgroep, kunnen we deze weliswaar op dat moment niet goed reinigen. Maar we kunnen het wel bijhouden. Een schone bril en geen papier op de vloer maakt immers al een groot verschil. Voeg er een frisse geur aan toe en de beleving is direct goed. Fijn voor de reiziger én erg belangrijk voor de scores van de totale tevredenheidsmetingen van jouw vliegveld.

Schoonmaak met gastheerschap

Op een luchthaven schoonmaken, betekent steevast werken vóór de schermen. Passagiers hebben nu eenmaal regelmatig hulp nodig. En ze komen uit alle windrichtingen, wat communicatie soms lastig maakt. Onze schoonmakers ontvangen dan ook een speciaal voor het vliegveld ontwikkelde gastgerichtheidstraining, die hen in staat stelt antwoord te geven op vragen van internationale reizigers. Onze schoonmakers zijn gastheren en -vrouwen en helpen reizigers de weg te vinden, leggen uit hoe ze de juiste gate vinden en verwijzen ze door naar een lekker koffietentje. Geen vraag is te gek. 

Luchhaven 1

Compleet pakket services voor hygiëne

Naast het reguliere schoonmaakwerk, zetten we standaard extra diensten in om de beleving van vliegveld schoonmaak hoog te houden.

Bekijk alles geregeld
  • Flexibele aanpak
  • Tevreden reizigers
  • Aanvullende facilitaire diensten
  • Hoge beleving
  • Data gedreven schoonmaak
  • Gastvrije schoonmakers

Samenwerken?

Kom in contact met een van onze hygiëne en schoonbeleving specialisten. Wij vertellen je graag meer over vliegveld schoonmaak.

Neem contact op
Andere services
Contact

Medewerkersverhalen

Norma Ramkhelawan (1)

Norma Ramkhelawan

Norma Ramkhelawan (63) is een warme wervelwind met een tomeloos blije energie. Op Schiphol verzorgt zij het sanitair, meestal in Lounge 2.

Lees meer
Mohamed Kamara (6)

Mohamed Kamara

"Sinds ik voor Actief en Vebego en op Schiphol werk, ben ik een van de gelukkigste mannen ter wereld. Dat zeg ik met heel mijn hart!"

Lees meer
Jörgen Kessens (3)

Jörgen Kessens

Een glazenwasser in hart en nieren. Al 31 jaar werkt hij op Schiphol. Leidinggevende, keurmeester en ergocoach is hij inmiddels ook. 

Lees meer
Vliegveld Medewerkersverhalen Tijdelijk

Medhat Elsayed

De gangen tussen gate D9 en D57 op Schiphol zijn het domein van Medhat Elsayed. Van de vloer kun je hier niet eten, want Medhat houdt die schoon.

Lees meer