Direct vrijblijvend facilitair advies?

Facilitair medewerker

Een vergaderruimte die klaar is voor gebruik, een aangenaam binnenklimaat, een goed gevulde koffieautomaat, een hygiënische, geordende werkomgeving, een efficiënte interne verhuizing. Dit is het veelzijdige takenpakket van de facilitair medewerker en het werkterrein van de professionals van Facility Solutions.

Waarmee kunnen we je helpen?

Professioneel facilitair beheer dat jouw corebusiness ondersteunt. Onze facilitair medewerkers maken het waar. Met een vriendelijke lach en kennis van zaken helpen ze jouw gebouwgebruikers waar ze kunnen. Ze zijn de ‘spin in het facilitaire web’, de oren en ogen op de werkvloer en hét aanspreekpunt voor al jouw operationele facilitaire zaken.

Meer informatie
Direct vrijblijvend facilitair advies
2019 Fm Ise 8

Waarmee kunnen we je helpen?

Als expert in facility services weten we wat gebouwgebruikers prettig vinden én wat nodig is om jouw gebouw in optimale, veilige staat te houden. Namens jou geven onze facilitaire medewerkers dat graag handen en voeten. Maar ook op tactisch en strategisch niveau kunnen we je ontzorgen, bijvoorbeeld bij het efficiënt en klantvriendelijk inregelen van je (technisch) facilitair beheer. We zorgen bijvoorbeeld voor:

  • Een trendanalyse van KWIS-meldingen en structurele oplossingen
  • Professioneel contact met storingspartijen
  • Soepele samenwerking met andere single services, zoals receptie en servicedesk
  • Kostenefficiënt (meerjaren)onderhoud
  • Proactieve communicatie over de uitvoering van (technisch) onderhoud
2019 Fm Ise 14

Hoe doen we dit?

Facilitaire medewerkers waren altijd al het ‘schaap met vijf poten’ en nu wordt steeds vaker ook hun bijdrage aan een optimale klantbeleving gevraagd. Wij weten deze facilitaire medewerkers met vakkennis én behulpzaamheid in hun genen te vinden én te binden. Als werkgever met een focus op een ‘great place to work’, besteden we veel aandacht aan coaching, training en intervisie, maar ook de borrel en sport en spel zijn traditie in onze organisatie. Zo houden we ons team gemotiveerd en werken de professionals bij ons en niet elders. 

Onze verhalen

KPN Hoofdkantoor (1)

Facilitaire ketensamenwerking bij KPN

65 facilitair professionals van Vebego werken vanuit één ambitie met collega’s van KPN Real Estate Services en schoonmaak-, beveiliging-, catering- en afvalpartners samen om die ‘best place to work’ mogelijk te maken.

Lees het hele klantverhaal
AE7I0796A

Facilitair Beleidsplan (Voorbeelden + tips)

Om met je organisatie goed voorbereid te zijn op toekomstige ontwikkelingen en obstakels kan het helpen om een facilitair beleidsplan te ontwikkelen. In deze blog geven we voorbeelden, een stappenplan en gerichte tips.

Lees de hele blog-post
Oranjehof0004

Centrale regie-organisatie bij Sevagram

Sinds januari 2023 is de facilitaire regie-organisatie van Sevagram volledig operationeel. Voor elk van de meer dan 75 facilitaire functies binnen de nieuwe organisatiestructuur zijn de juiste mensen geselecteerd.

Lees het hele klantverhaal

Onze ervaring & expertise

Vebego Facility Solutions verzorgt (technisch) facilitair beheer voor opdrachtgevers in diverse marktsegmenten. In kantoor- en productieomgevingen, campussen, woningcorporaties, sportcomplexen en culturele instellingen. Met deze brede kennis en jarenlange ervaring staan we garant voor goede en betaalbare maatwerkoplossingen in (technisch) facilitair beheer.

Meer weten?

Meer weten over het (technisch) facilitair beheer van Vebego Facility Solutions? Neem nu contact met ons op en bespreek geheel vrijblijvend de mogelijkheden voor jouw organisatie.

Direct vrijblijvend facilitair advies
2020 Eb De Wereldster 30